En liten lista såhär på kvällskvisten

Visste ni..
att jag vill ha -
en utlandsresa
att min senaste riktiga kyss - var i onsdags
att jag inte gillar - att vara ensam
att jag har - en underbar familj och världens bästa vänner
att min första kyss - var när jag lekte "ryska posten" som liten
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - något jag aldrig upplevt
att jag gillar att - umgås med mina fina vänner
att jag föredrar att - inte vara ensam
att jag alltid kommer att - vara beroende av andra
att sist jag grät var - så länge sen att jag inte kommer ihåg
att min mobiltelefon är - väldigt gammal
att inatt - har jag sovit riktigt gott
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag alltid på klockan först
att innan jag går och lägger mig - tänker jag positivt för att inte drömma mardrömar
att idag har jag - varit i stan med Paula och Caroline
att i kväll ska jag - kolla på Mamma Mia och proppa i mig godis
att i morgon ska jag - jobba för första gången på väldigt länge och träffa min älskade familj.
att jag hoppas - på att uppleva riktig kärlek
att nu ska jag - diska undan middagen


Just nu sitter jag tillsammans med Caroline och Paula och chillar. Vi har varit i stan hela dagen, så nu passar jag på att blogga lite. Snodde den här listan från fina Daniela. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0