De senaste dagarna..

På midsommar badade jag i poolen med Maggie, Katja och Malin. Efter det blev det VM tittande, och sen så var planerna på att dra vidare men så blev det inte i mitt fall. Blev stoppad på Kallhälls station, och det var bara att vända hem. I lördags jobbade jag mellan tio och fyra, sen hade vi gäster på kvällen. Cyklade över till fina Daniela på kvällskvisten och drack te. Jobbade även i söndags, då mellan tolv och åtta. Det var bland det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. I måndags shoppade jag alldeles för mycket med mamma i stan. Vi åt god lunch, fikade och åt glass i kungsan. Det var en riktigt mysig dag. På kvällen umgicks jag med vännerna. Tanken var att vi skulle bada, men istället blev det fotbollsspelande i Sundby. Jag spelade inte, men killarna och några tjejer spelade. Igår så solade jag..... Inga kommentarer om det. På eftermiddagen så badade jag även med M och K i Bonäs innan vi mötte upp Debbie och Fanny också. På kvällen bar det av hem till Raffe där vi kollade VM. Spanien vann.. Inga kommentarer om det heller. Åkte hem tidigt med Maggie, vi lagade mat och sen kom Katja. Somnade sent, vaknade sent. Åkte hem och slappade. Nu väntar jag på Malin och Daniela, mina fina vänner. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0