Sommarlov

Okej, det här är första gången på hela helgen som jag ligger i min säng och chillar. I torsdags kväll var jag i Rålis med bland annat snygga Katja, i fredags var det skolavslutning på dagen, thai/sushibuffé med några fina tjejer i parallellklassen på eftermiddagen och på kvällen bar det av till badbergen i Nockeby. Sov hos Maggie, åkte direkt till jobbet, jobbade i fem timmar innan jag åkte hem, hade gäster, åkte till Danni och åt middag med åtta andra brudar. Idag har jag umgåtts med mami. Och NU är jag hemma. Det kommer bilder. Nån gång. Pusssssss! 

Kommentarer
Postat av: cess

LANGA FETA BILDBOMBEN HÄR TACK

2010-06-13 @ 20:41:33
Postat av: rönnis

FYLL PÅ FUCKING SOMMARLISTAN BRE

2010-06-13 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0