TAGGA FEEEST!

Inte just NU då kanske.. Men det är massa som vill ha "grattis julia äntligen frisk"-fester när jag är av med mina jäkla halsflusser! NICE! asså jag svär jag ska leva i så hård avhållsamhet nu. Inte gå nära NÅGON, sprita händerna hela tiden, inte kyssa nån inte dela dricka, äpple, whatever! När jag är frisk från en dryg månads helvete ska jag aldrig mer bli sjuk. OM jag får en till halsinfektion ska jag ta bort halsmandlarna =/ och då måste man ju räkna med att vara invalid i 3 veckor - När har man tid med det liksom? Aldrig! Såatteee det får helt enkelt inte hända.

Just nu mår jag ändå relativt bra, har ätit första pillret på nya dosen nu, och har ingen halsböld just nu.. Friiheet! Imorgon ringer KS mig o bokar tid till på torsdag då jag ska återbesöka o tömma bölden igen. Så.Himla.Äckligt. Men men. Tur att snygga doktorn skickade mig dit så de insåg att det var en böld så de kunde ta väck den =))
Nu är jag phett kissnoedig och trött så jag ska nog kirra mig snart. Ha det bra görls n bois

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0