Mwhihiihi

Goddagens fina vänner.
Igår var jag med linda, mickan milla o lisa, först hos leila i bro och sen drog vi till malin i k-ängen. Rolig kväll, fina människor, gullig pojke. He he he ne men såja. Nu ska jag laga lunch för jag är döhungrig. Pappa var vaken när jag kom hem igår halv tre, scary haha. Aja ikväll kanske jag o rebecka pallrar oss till j-moe, och dansar lite för olivias skull! Skönt som baaaara den att det inte finns nåt särskilt att plugga till denna helg. Och mvg på historian på det. Napoleon<3

I torsdags haffade jag fyra plagg ur h&m's garden collection, bedrift! Men jag har provat grejerna nu igen och alltså dom är ju sjukt överdrivna så vi får se om jag använder dom nåt haahaha.. det blir väl typ på sommarpartyn och blå klänningen på studenter o sånt. Jaajaaaaa. PEPPA VÅR/SOMMAR/-10 !!!!

Jag borde köpa en ergonomisk stol att sitta i 24/7 för jag har alltid så ont i ryggen :(
Aja pusspuss på alla + w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0