Livet leker

Jag börjar faktiskt bli ganska pepp på den omtalande debatten. Det känns som om det kommer gå bra. Över till annat nu, idag har jag fått lite vettigt gjort i skolan. Efter skolan var det tänkt att jag skulle tagit en spruta men sjuksköterskan var inte där så det blev inget av det, får vänta en vecka till. Efter skolan fikade jag med Elise på tastys i jakobsberg. Jag hade inte träffat henne på år och dag (helt seriöst) så vi hade en hel del att prata om. Det var i alla fall jättetrevligt! Imorgon är det skola och efter det ska det shoppas med Mallan. På fredag är det debatt och sen ska det letas balklänningar med Jullan. Sen kommer även Daniela hem här i dagarna! Gud vad jag saknar den tösen. Allt känns sjukt bra just nu. Hoppas det håller i sig. Och snart är det grey's anatomy :) Puss och kram!



<3 saknar dig sjukt mycket

Kommentarer
Postat av: daniela

love you :*

2009-04-16 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0