p0k3

Jag tror inte jag är ensam om att se fram emot en fet bildbomb när amanda kommer hem från hammerfest.. :)

Idag mår jag mycket bättre, och väntar på att klockan ska gå lite fortare så jag kan få besked om jag ska dra in till solna eller inte. Det kanske vankas återträff i hagaparken, men vädret är ju så pungit så vi får se hur det blir.
Orkade inte jogga idag, får bli igen imorgon. Nejjuste då ska jag till grönan. Aja, det löser sig. Måste typ verkligen trimma min kondis inför gymnasiet. Tänk om man kommer där och får g i gympa för man inte är äkta atleten. Det går ju inte för sig!

Nu har therese langat kakreceptet yaay så ikväll kanske det blir bak för min del.  haha.

Jag önskar att någon kan ta ut kingdom come ackorden till mig.. Men ingen bryr sig ju tillräckligt mycket för att prioritera det. Men jaja.
Ha en trevlig dag allesammanS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0