Det här med att plugga

Den här helgen har jag inte pluggat någonting. I går var jag på uppvisning hela dagen och när jag kom hem så for vi iväg till familjen halonen på en gång. Idag har jag vart med pappa hela dagen och gjort lite olika saker, bland annat köpt luciaklänning och kollat julklappar. Men nu, klockan åtta på en söndagskväll, kommer jag på att jag har rätt mycket att göra. Denna vecka ska jag försöka redovisa två steg, ett är redan avklarat kan man säga. Det är steg 27 som är inlämnat och jag ska köra det muntliga imorgon på morgonen. Det andra är steg 28 i matte och med det har jag inte ens börjat. Smidig planering. Utöver det har vi världens största (okej inte världens största) prov i SO på torsdag. Hehe. Ja, vad säger man? När man har lite att göra då orkar man inte plugga.

Men nu ska jag svara på alla frågor i religionboken. Något måste jag ju få gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0