:/

Det är så jobbigt när man inser att nån man trodde man kände visar sig vara någon helt annan när man inte är med. Tror människan i fråga läser bloggen, så jag tänker inte nämna några namn. Inte för att det gäller en stor grej, men ändå så blir man besviken. Fattar inte varför folk (antingen gör sig till när jag är med? eller) gör sig till när man inte är med. Spybook och blogg är mina källor :p jaja..
Förövrigt är jag fett depp just nu, för jag kollade övningarna inför matte NP på porten, och asså huvudräkningsdelen kommer jag verkligen kugga bigtime på. Måste få vg på båda nationella proven i matte i vår, så jag måste börja plugga allt vad huvudräkning innebär. Och det känns tungt. Dessutom så kommer jag inte hinna redovisa matte 22 imorgon så jag får göra det på måndag. Det var fett mkt svårare än jag trodde. Förklaringarna går bara inte in i mitt huvud.
Annars då.. Jo juste, jag känner mig lite osynlig, särskilt imorse när jag gick i centrum och skulle säga hej till en gammal kompis och jag ba typ ropa ut Hej (a) och hon såg mig inte utan bara fortsatte gå. Det var typ bara vi i hela byn. Fett snopet det kändes.
Linnéa aspling är snäll
Men bara för jag inte nämner just Ditt namn betyder det inte att jag inte tycker du är snäll heller. Appropå att nämna.. Tack.

Kommentarer
Postat av: fanny

aw julia.

du vet väl att du kan prata med mig?

du är en fin person du!<3



ooh, sånt brukar hända mig ibland också, men tänk positivt, hon hörde säkert inte, eller lyssnade på musik eller bara märkte inte att det var du, sånt händer det med.

2008-12-11 @ 17:58:29
Postat av: Anonym

you're the best. you know who I am.

2008-12-13 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0