I don't care where or how deep, i'm gonna jump in with both feet

Yes, julspelet tar form. Hehe. Det är faktiskt redan riktigt bra, fast vi har genrepet kvar. Dock tappar alla så jäkla hårt på stilla natt och det kan förstöra hela grejen ifall de inte fixar det. Det är sjuuukt skönt att vara alt! Fattar inte varför jag har tjutit hela mitt liv tills nu. Wonderbart! Däremot råkade jag köra sopranstämman på herdar-låten hehe ^^ måste öva lite på alla stämmor faktiskt..

AAANYHOOOW!

Imorgon är typ sista chansen för mig att köpa julklappar ;o
Måste göra en inköpslista och grejer innan jag drar in, så det verkligen blir av !!

Jag har kommit fett långt på bach-låten. Kör typ nästan endast på gehör, jag är sjukt skillad som kan hela den låten för pappa har gnagt på den hela min uppväxt, thaank youu.

Nicky Byrne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0