Så irriterad

Okej nu känner jag att jag behöver skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv. Hela den här senaste veckan har varit helt hysterisk. Vi har haft ett ganska stort prov i religion (SO) och övat till lucia vädligt mycket. Det kändes så himla skönt igår när luciatågen var slut. Det kändes som jag hade klarat allting för den här terminen när det gäller skolan. Jag var nöjd med de betyg som jag visste att jag skulle få. Ända tills jag efter skoltid gick till en av mina lärare, jag nämner inga namn, men alla vet vem det handlar om. Jag hade inte fått mitt betyg i försurning (NO) och ville veta varför det dröjde så. Inför rätt många elever säger han att min uppsats som jag kämpat med, och blivit väldigt nöjd med, är kopierad. Att den kommer strykas. Att det är som om jag inte gjort den. Att han inte vet vilket betyg han ska sätta, men mer än G blir det inte säger han klart och tydligt så att alla i rummet kan höra vad han säger till mig. Jag fick en chock. Kopierat? Jag?! Jag skulle på gud aldrig kopiera något. Aldrig. Det finns inte på min karta. Och så kommer en lärare som jag haft i drygt elva veckor och anklagar mig för att jag kopierat. Han känner för guds skull inte mig. Han vet inte hur jag är i skolan, vad jag kan osv. Min tidigare lärare har ju sagt att jag ska satsa MVG i NO. Tror inte att hon säger det för skojs skull. Men min pappa har mailat rektorn, min nuvarande handledare (som är arbetslags ledare & biträdande rektorn) och den här läraren. För varken jag eller mina föräldrar tänker ju tillåta det här.

Och sen en sak till. Jag stör mig så himla mycket på falska människor.

Allt för mig.
Puss


Kommentarer
Postat av: julia

ska slå ner L** när jag ser honom på måndag. Berätta hur det slutar!! Har fortfarande ingen svarat?

2008-12-13 @ 21:00:58
URL: http://amjuhero.blogg.se/
Postat av: katja

hallå, det där med falska vänner. jag vet inte hur andra tolkar det. men jag tolkar det som om du menar att man inte får gilla/älska en vän mer än vad man älskar typ sin bästa kompis eller nått. den personen du menar "är likadan" mot alla. så jag fattar inte? likadan mot alla, om den har fått dig känna speciell, kan de inte få göra alla andra att känna sig speciella? kan den inte gilla andra lika mycket? jag menar, vad är det falska med att behandla alla lika? "tror är ens vän". jaja. sen kan det ju inte vara exakt som jag tror. men ja, de är bara min teori :P och btw, hoppas det löser sig med no-betyget :(

2008-12-13 @ 22:11:55
Postat av: amanda

nej alltså du tolkar det hela fel, haha. svårt att förklara, bara en sak jag stör mig på. tar bort det innan fler tolkar det på fel sätt.

2008-12-13 @ 22:27:18
URL: http://amjuhero.blogg.se/
Postat av: katja

haha okej ;) men du vet mig, haha måste alltid vara rättvis till alla, rättvisa is the shit! :p haha , du hade inte behövt ta bort det

2008-12-13 @ 23:04:42
Postat av: cecilia

SERIÖST VILL FAN SLÅ HAN!

alltså jag blir så arg på honom. och liksom. JAG VET ATT DU ALDRIG SKULLE FUSKA ELLER KOPIERA!

åh!!!! jag hatar att känna mig såhär maktlös (vet att det är ditt betyg så du måste känna det ännu mer) när det gäller betyg och att bli anklagad för något som inte stämmer. gud vad irriterad jag är!!!! helt ärligt.



och falska människor kan brinna i helvetet

jag har varit ganska irri på de flesta falska den här terminen faktiskt.

hope u know where to find me because i'm here for u <3

2008-12-13 @ 23:54:32
URL: http://youaresoblue.blogg.se/
Postat av: malin

blir så.. så chockad. du kopiera? det finns inte ens på min tunga någonstans.

blir så arg och besviken och det är personligt nerklankande eftersom du är väldigt duktig i skolan och speciellt på no! nej det här är INTE OKEJ någonstans och väldigt dåligt gjort av personen tycker jag. vet att du kan ju varför är det så svårt för den personen att se det?

2008-12-14 @ 03:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0