Vart är samhället påväg?

Idag efter skolan åkte jag och Malin in till söder efter skolan. När vi skulle åka hem därifrån var väll klockan fem (?) och båda var supertrötta. Så vi satte oss så långt ifrån alla andra som möjligt inne i tåget, och mellan stockholms södra och stockholms c var det lungt. Men på centralen går några HÖGLJUDDA fjortisar på. Från början var dem bara två stycken och överöstade alla andra på tåget. Man såg hur alla vuxna började bli väldigt irriterade på dom här två tjejerna. Sen mellan sumpan och spånga kommer tre till, två små killar och en tjej. På dom tio minutrarna hörde man hela deras livshistoria. Dom sökte verkligen uppmärksamhet.

Sen på bussen går jag och Malin på bland de första och får sittplatser. Två fjortistjejer (eller jag kanske ska säga WANNABE) stiger på tillsammans med en kille. Jag kom sen på att den här killen är mattias i min klass lillebrorsa. Men whatever. Tjejerna hade 100000 lager mörkbrun foundation i ansiktet och kollade väldigt konstigt på oss. Dom råglodde. Så då är det klart att man råglor tillbaka på dom. Sen när dom skulle gå av så "slår" killen till mig i huvudet, och en av de fula tjejerna med. Alltså VAFAN? Sen skriker dom att jag inte ska kolla snett och grejer. Visst, jag tar inte åt mig av sånt här. De har bara så dåligt självförtroende att de går och skriker saker till andra. Men håller alla på att bli så respektlösa eller? Det är det som stör mig mest, inte att dom skrek och så. Det bryr jag mig inte om. Vem som helst i hela världen är snyggare än tjejer som behöver gömma sig under 1000 lager smink. Det såg ut som om dom hade skit i ansiktet. Ack ack. Inte vackert alls. Bara så himla PATETISKT.


hoppas inte alla dömer mig efter det här, att jag är en sån som "hatar" fjortisar. jag tycker bara att det är fjolligt att de måste trampa ner på andra för att känna sig bra, eller få allas uppmärksamhet för att synas. herregud säger jag bara.


Puss och hej

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHHHHA dem är så jävla skabbiga, smutsiga ungar! vet inte hur man ska få uppmärksamhet utan att slåss nej usch alltså, rör dom dig igen så fan slår jag sönder dem.

2008-12-17 @ 20:40:40
Postat av: fanny

hahahaha gud så omoget!!!

ojoj de anar inte vad som väntar dom, neeeeeeeeerds.

tror jag vet vilka du menar, har så mycket foundation att deras ansikten håller på att tyna bort.. och de blänker ju som in i, jaa som skinande stål (alltså ansiktena) herregud.

2008-12-17 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0