en blogg - tusen möjligheter

Hej fina läsare,
tänkte inviga bloggen med världens första bästa inlägg.
Vårat syfte med denna blogg är att skriva av oss utan att tröttna på bloggen. Jag menar, alla har vi väl haft en, två eller tio bloggar någon gång, och alla har slutat i kaos/tröttnad. Därför är det bra att vara två! Denna bloggen kommer alltså leva förevigt och maintainas av mig och amanda. Vi kommer ha bitska krönikor, tips, musik och mys.. Everything you love.
Bara för sakens skull kan jag nämna något som stör mig just nu. Gymnasievalet. That's really bothering me, men förhoppningsvis blir det bättre snart..

Detta blev ett kort litet inlägg, men det är för att jag ska packa min väska och dra in till svampen där jag ska möta syster josse (fett myys ska sova hos henne inatt) och äta pizza.
Again, very welcome.

(kategorin avslöjar vem som skriver varje inlägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0