Respektlöshet

För ungefär en timma sen när jag skulle gå från bussen hände det en sak som jag tycker är väldigt r e s p e k t l ö s t. Jag klev av bussen och den började köra iväg, som alltid. Lite längre bort i parken stod tre killar (som jag vet vilka det är) och en av dom slängde iväg en snöboll. Snöbollen gick precis över mitt huvud och träffade bussen. En verkligen stor smäll hördes från en av rutorna. I alla fall .. Bussen stannade, och busschaffören klev ut. Han såg verkligen ledsen ut. Han försökte leta efter de tre killarna, men de sprang iväg. Åh vad jag tyckte synd om honom. Jag verkligen led med honom.

Vad är det med killar och snöbollar? Så onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0