Glad påsk!




Första bilden är på presenten från "påskharen", andra bilden är ett av mina påskägg och den tredje bilden bjuder jag på såhär i påsktider. Haha.

Idag har det firats påsk och födelsedagar hemma hos mormor och morfar. Släkten var samlad och jag har ätit hur mycket som helst. Först blev det lunch, sen påskäggs-letning i skogen (tradition haha!) och sen tårta. Efter det blev det presentöppning och ännu mer fika i form av godis, saft och vindruvor. Herregud, tror aldrig jag har varit så här mätt som jag är nu. Har fått tre påskägg, pengar, tre presentkort och en parfym. Bra dag med andra ord. Men nu måste jag nog plugga.. Glad påsk på er allihopa!  


Kommentarer
Postat av: Malin

snygg bild på dig va

2009-04-13 @ 00:52:08
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0