Hej

Nu börjar det kännas som att detta endast är min blogg.. Amanda, var håller du hus?!

Idag är det palmsöndagen. Det innebär att jag gick upp halv nio och tvättade håret. Ska åka in till kyrkan och lyssna på ungdomskören snart!
Inledde morgonen med världens godaste bröd, dvs Smart&gott av axa.
Idag är vädret uteliggarkiss och det är oerhört segt och deperimerande. Men! :D Jag tror inte det finns snö någonstans i hela stockholm förutom i alla skidbackar. Och that's wonderful.

Så nu sitter man här och lyssnar på Panic! at the disco. Livet är allmänt okej! :>
Tyvärr blir det nog ingen tripp till mormor för min del. Dagarna räcker inte till.

au revoir

Kommentarer
Postat av: malin

amanda är i sitt hus som ligger bakom huset framför mig :D

2009-04-05 @ 17:11:04
URL: http://youaresoblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0