Kärlek till turkosa chinos och convers. snälla män, ta efter.

Jag går på moln, jag är så glad att jag har träffat nån som dej
Du är det vackraste jag sett
Vi dricker te, du tar min hand och säger att, du säger att
Jag är det vackraste du sett


Jag är som ny, det är helt sjukt att jag har fångat nån som dej
Du är det bästa som har hänt
Vi ser på film och sitter tätt intill varann och tänker att
Vi är det bästa som har hänt


Jag blir alldeles dum när jag ser dej
Jag blir alldeles skum när jag ser dej
Jag blir alldeles stum när jag ser dej


Jag vill bara ha mer av dej, mer av dej, mer av dej
Så fort jag ser på dej och du ser mej vill jag ha mer av dej
Jag vill bara ha mer av dej, mer av dej, mer av dej
Så fort jag ser på dej och du ser mej vill jag ha mer av dej


Jag är så kär, kan inte fatta att det verkligen är sant
Att jag är min och du är min
Vi går på stan och visar alla att vi tycker om varann
Att du är min och jag är din


Jag blir alldeles dum när jag ser dej
Jag blir alldeles skum när jag ser dej
Jag blir alldeles stum när jag ser dej


Jag vill bara ha mer av dej, mer av dej, mer av dej
Så fort jag ser på dej och du ser mej vill jag ha mer av dej
Jag vill bara ha mer av dej, mer av dej, mer av dej
Så fort jag ser på dej och du ser mej vill jag ha mer av dej


Det vore kanske bättre om du inte var på låtsas
Om du var en riktig tjej som jag inte hittat på
Ja, det vore kanske bättre om du inte var på låtsas
Men jag gillar dej ändå


Jag vill bara ha mer av dej, mer av dej, mer av dej
Så fort jag ser på dej och du ser mej vill jag ha mer av dej
Jag vill bara ha mer av dej, mer av dej, mer av dej
Så fort jag ser på dej och du ser mej vill jag ha mer av dej


Kommentarer
Postat av: vendily

Julia, vet du vad som är roligt?

Att sjunga med i låten! :D Det svänger ju vetu! <3

2009-04-04 @ 13:55:36
URL: http://aboutvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0