Let me see your true colors

Amanda du får inte radera dina inlägg bara för att jag skrev till ironiii :<  filååt

Det gick ganska bra på hemkunskapen i alla fall :) Känns som att jag och cecilia (som agerade hklärare) verkligen har fått bra kontakt hahah. Men typ jag är smörarkungen och ba "Este es un POLLO. :D" Hon ba "Muuy bieeen, ihablas español!" hahahahha
Förövrigt hatar jag att rida med graman för jag kan inte hålla koll på alla tyglar och vilken jag tar i och speciellt när johanna sätter en stor fet knut på gramanen så vanliga tygeln typ snor in sig i den och så blir allt bara knas och han galopperar iväg i fel galopp. heeeheeheeehee.

Haha emma och camille fick byta hästar efter tio minuter eftersom båda deras hade gått sönder. synd. Men bra för emma för hon fick rida rollo o han är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0