---.....-------

Detta är det mest patetiska jag vet tror jag.

En människa skriver på sin bilddagbok en text om en människa som den brukade gilla.
Personens kompisar är så hiimla giriga och töntiga och dryga så dom måste självklart veta, och verkligen är på människan att den ska berätta. SHIT JAG FÅR RYCKSPASMER!



MAN BA MEN SLUTA LÄGG ER I SLASH SLUTA SKRIV OFFENTLIGT OM ERA PROBLEM BARA FÖR ATT FOLK SKA TYP BRY SIG?? OCH VADDÅ VEEM SNÄLLA SÄG!!! MAN BA MEN OFFER VAD GYNNAR DET DIG ATT VETA !?!?!?


ORKAR INTE hetsen kring att inte ha nåt privatliv <//3

(ifall nån liten fjäänt som berörs av inlägget känner sig stött vill jag säga att det inte är personligt riktat utan det är en smutskastning av fenomenet i sig. ser ni inte hur jävla löjligt det ser ut?)

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0