Andra dagen

Min skola är verkligen toppen. Jag älskar den. Idag på morgonen hade vi en timma med klassen då vi gjorde lite olika lekar för att lära känna varandra och så vidare. Sen lyssnade vi på Teo Härén i en timma och tjugo minuter. Han är en känd föreläsare och han berättade om massa olika saker som faktiskt var sjukt interessant! Sen åt vi lunch, och efter det var det projektarbete hela eftermiddagen. Min grupp är sjukt härlig, och jag hoppas att presentationen blir bra. Efter skolan åt jag och Helen på mcdonald's i Sickla köpcentrum och så kollade vi i några affärer. Imorgon efter skolan blir det fika med lite tjejer! Puss.

Kommentarer
Postat av: daniela

fan vad härligt att höra ! :)

2009-08-25 @ 22:02:08
Postat av: Åsa

Oh cooling jag vet att Moa HASSLE går i din klass. COOLT!

2009-08-31 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0