det viktigaste är att jag är bättre än du

Bonjour cheries!
Idag har jag signat upp på farmville... I know, så sjukt hemskt, men det är rätt okej.. Lovar att inte posta allt jag gör.

Annars då ..
Jojuste jag skulle lyssna på Penguins and Polarbears idag för första gången, och hörde att den började på samma ton som Battery check. Hur jävla absolut gehör har man? GANSKA så bäst.

Förövrigt kom jag på att B&W, ni vet kamerainställningen som gör svartvitt, betyder black and white. Efter typ fem år. Så intelligent! Jag passar verkligen toppen på kungstens. Jag höll på att få nervsammanbrott på första föreläsningen när alla började babbla om antikens grekland och jag ba.. whot the fuck is grekland? typ så. Seriöst. Så idag mejlade jag louise och skrev av mig all ångest och hon skickade en smärre uppsats om antiken och konservatismen. :*

Melody gardot låter som ett jävla chokladmärke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0