feel the rythm

Pga detta skitväder kommer jag inte kunna andas idag i o m att jag msåte ha på mig jeans, och jag har redan haft mina nya två gånger redan. sämst!!!

Tänkte att jag kanske skulle skriva några rader om ridningen igår, men nu ser jag att jag måste äta frukost för länge sen. Aja skriver lite iaf.
Red GP, skritt ut det var mysigt han var jättemjuk och känslig. Så himla skönt att för en gångs skull inte rida en skänkeldöv häst, yaaaay!!
Sen kom vi in och körde lite skänkelvikningar, det gick sådär, han ramlar ut lite och så lägger han huvet på sne och grejer men han var inte så jättestel i alla fall. I galoppen hade jag inte förväntat mig att han skulle va SÅ springig haha, men han kunde ändå korta och det va gött.

Nu ska jag till skolan och idag har vi idrottsinfo sen samhällskunskap tror jag.. Eller så vare typ bara projektintroduktion.. Kommer kalla det upptakt som back in the days.
Kss<3
KSG<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0