han satte foten i en potta

Tjobox!
Isabell va här igår till idag, vi det asnice. Lagade gö mat och skrattade högt och kollade på mamma mia. Mitt garderobsprojekt fortsätter.. Shit vilket jäkla jobb det är, jag dör!!! Men jag ska bara sortera allt som ligger utspritt på mitt golv, i min säng och överalltannanstans. Måste dessutom typ bli klar ikväll. Plus att jag ska sova tidigt. Ska försöka borsta tänderna typ 21 och ligga i sängen halv tio.. Hade vart sjukt skönt. A så blir det.
Imorgon börjar min första riktiga skolvecka, och då får vi datorerna. Vi ska också få typ faddrar som ska lära oss allt om livet.. Shit, jag hoppas jag får nån asnajs person som inte är äkta nedlåtande haha. På tisdag är det pang på klockan åtta trettio med spanska steg tre. Döda mig, för de sa på infot dag ett att det kommer va ashögt tempo på språkundervisningen, så att vi ska kunna snacka helt problemfritt i trean när det blir tre veckors praktik i barcelona.

Nu måste jag städa upp lite här och fortsätta slänga fula gamla kläder!
pusspuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0