huvudet i sanden

Ojoj nu blev det sent i alla fall!! skit också.
Kom hem typ halv tolv kanske, efter att ha varit inne på kultur och ung med linda, (olivia och fanny). Krunis kom för sent så vi dissa honom för indiekvällen. Va väl helt okej tycker jag. Rätt bra band före familjen, som också var bra. Skönt att jag o linda stod lite utanför smeten som olivia o fanny inte trivdes helt i. Shit va ghetto/fjortis/jallasinvarderat ung08 är. Inte ens indiekvällen kan va lite pop-ig. Jag o linda gick runt lite på promenad kring strandvägen o gamla stan innan vi approachade sister fanny's restaurangs monter/stånd/grej och blev bjudna på fika.

Nu ska jag i alla fall sova innan världen går under.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Malin va

jag var förra året inne och såg smk , gosh vad är grejen med alla jävla ghetto/fjortis/jallas?!!!!!

2009-08-14 @ 02:11:30
URL: http://babydryyoureye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0