I will love you

Åååh vad det gick bra idag :) Kom dit med amanda i örat och det va typ fullt med folk utanför. Jag ba whoot aja. Men sen i alla fall gick jag in och då fick vi gå in i aulan (det visade sig att alla utanför va tvåor, thank god. jag ba man vad stora dom är), där det va info typ. Sen var det upprop och vi fick klasser. Min mentorsgrupp äger! Sen fick jag typ tre vänner, sen var det namnlekar och sånt sen fick vi papper av svenne, min mentor. Sen var det lunch och typ matsalen är internationell eller nåt haha. För arbetarna pratar bara engelska, och matsedeln är på engelska typ så jag vet inte riktigt vad jag äter.
Sen fick jag några vänner till, sen var det rundtur i skolan och jag säger bara MAN, vad snygg skola. Grr, var som att gå runt på ett museum haha. Men typ härliga anrika ytor.. haha. Sen kom mike och fotade oss värsta close upsen, sen fick vi gå.

Det va min dag :D pepp på imorgon haha. Fast det är tidig dag. : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0