I would never thought of loving someone like you

Helluu igen!
Ja jag o amanda va som sagt i stan idag. Köpte ett linne ett par jeans o äntligen en fricken kjol. Lär dock aldrig använda den för den är sjukt osmickrande och jag känner mig asbesvärad :p anyways
Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig, för imorgon blir det upp halv åtta och dra till JOBBET!! Yes, you heard it! Ska provjobba ute på josses jobb, så nu blire cashflow. Haha.
Sjukt trist att det inte händer nåt festligt nu för tiden. Folk har typ andra liv. Fett sug!

Näe nu ska jag väl börja dra mig..
Btw börjar bloggen bli lite väl tyst och ouppmärksammad och torr.
Jaja HEJDÅ:D

Kommentarer
Postat av: fanny



ja asså klassfesten var ju typ bortprioriterad från början o sthlm comedy köpte jag inge nbiljett till men jag hade sååå gärna velat gå. var med tjejerna från frankrike i fredags o lördags, sen sket jag i zan :p

2009-08-30 @ 18:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0