Sån far sån dotter

Min far är helt besatt av att sitta varje timme och kolla hur det går för turkietbörsen, och hans aktiehysteri har smittats till mig. Seriöst, jag kollade för en minut sen. När jag bläddrade månader så slog det mig att det faktiskt är ett helt år sedan som börskraschen var/blev märkbar. ETT ÅR! Fatta hur snabbt ett år går!! Det är snart dags att börja jobba på önskelistan liksom, och igår när vi red ut kände man verkligen att hösten var i luften. Illa illa. Imorgon är det skolstart också. Stört nervig höhö. Vad ska jag ha på mig då??? Kan alla bara lägga varsin kommentar på ett exempel, vill inte se överdrivet dressad ut, vill inte se ut som en fjortis, vill inte se ut som en lodis, eller emo eller alldeles för slapp liksom. Men jag vill känna mig bekväm. Men inte för bekväm.. Lagom..

Gu va svensk jag är, men jaa första dagen vill man inte stå ut helt sjukt mycket. Man vill ju ge ett bra intryck.
Haha jösses jag kommer inte klara detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0