saying her goodbye

jag vill plugga matte!!! Shit jag vet inte varför men jag känner ett stort behov av att underhålla mina skills så att inte jag kommer där till värsta bra skolan och kan inte åttans tabell. Ska nog skriva ut några steg o räkna igenom lite problemlösningar. Men nu måste jag sova för..
Imorgon drar jag o linnea till mormor och blir kvar där till tisdag tror jag. Dock fick ajg veta för fem minuter sen att ridningen börjar nästa vecka så jag måste hinna hem till den. Dessutom är mina skor hos pappa tror jag.. oputsade och skitiga pga josse hahaha. Ok whatever. Allt löser sig.

Kommentarer
Postat av: vendily

åh herregud, crazy person! vem pluggar matte frivilligt? förutom du haha

2009-08-13 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0