wedding song.

vet inte hur många gånger jag o amanda har använt wedding song som rubrik, haha.

Idag gick jag halv nio till halv ett tror jag det var. Sjukt skönt fast dagen kändes ändå väldigt lång haha. Kommer bli skitdrygt sen när riktiga schemat drar igång (fast jag vet inte hur stor skillnad det kommer bli då.. hmmm)
Imorgon är det sovmorgon, börjar tjugo över elva, så ska väl åka hemifrån 10:21.. Shit vad det suger att bo i typ landet ingenstans. SUXX. men ändå asnajs att ha sovmorgon, det behövs verkligen
(behöver jag nämna skadeglädjen när den dryga/jobbiga/tråkiga JF-tjejen blev helt förtvivlad för hon inte fick sovmorgon? ah det va iaf priceless.)

Det känns inte som jag gör typ NÅGOT roligt ELLER vettigt. Man bara är i skolan sen kommer man hem och är dötrött, även om jag inte har haft några lektioner typ.. Det är jobbigt med alla intryck haha men jag känner mig typ lite light retarded om jag blir fysiskt trött av att skratta o umgås med sköna människor. Jaja!

men hörni nu utnyttjar jag ju inte alla sovtimmar. Sjukt dåligt av mig. Ska sova genast. och länge. Åh.
Pussokram och nångång om ni ska vakna eller somna, lyssna på esbj svenssons trio. han är kult och ni får inte inte känna till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0