13 december

Hej, mitt namn är Amanda och jag är inte bra på att uppdatera. 


Har märkt att jag bara skriver på söndagar. Men så får det vara, för helt ärligt orkar jag inte skriva så mycket. Senaste veckan har rullat iväg och inte så mycket speciellt har hänt. Måndag var det vanlig skoldag och efter skolan var jag med Madde och Bonnie ett tag. I Tisdags var det Referensdag och jag bloggade med Sabina under hela dagen. Efter skolan var jag i stan med Helen. I onsdags var det vanlig skoldag och på kvällen gjorde jag klart mitt nya rum som jag älskar. I torsdags var det skola, efter skolan slöade jag på Mcdonald's i slussen med Helen och sen blev det jobb till åtta. I fredags gjorde jag klart mitt rum helt och inte så mycket mer. Igår var det jobb mellan 11 och 16 sen var jag hos familjekompisar fram till tolv på natten. Idag så har jag pluggat och firat jul med mormor och morfar. Ja, det var allt. Nu är det fyra skoldagar kvar till lov, och jag ska plugga gärnet den här sista veckan som är fylld med prov och inlämningar. Sen på torsdag blir det julavslutning, jobb, eventuellt New moon och eventuellt något annat efteråt :) Inga planer för fredag, och på lördag är det jobb sen Snow Show på kvällen. Sen den 22 är det Thailand!!!!! Haha, det här inlägget blev nu jätteointressant. Ni behöver inte läsa. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0