Fallin fallin fallin

Sitter nu och sparar ner allt på min skoldator eftersom dom ska in på lovet för vi ska få spotify gregor<3<3<3<3

Aaa sen ska jag sova och imorgon är det AVSLUTNING 8:30-12 sen ska jag köpa julklappar för full rulle och på lördag söndag måndag och typ tisdag ska jag jobba... Sen nästa måndag tisdag och onsdag med. SÅ MYCKET JOBB jag är så duktig ehehh. Men sen, efter den 30 december ska jag aldrig mer jobba där så det blir chill men tomt i plånboken.


Imorgon ska min klass äga på körslaget alla andra kan ju känna sig defeated!
Puss, törnrosa

Kommentarer
Postat av: frida

puss på dig julia, min alldeles egna törnrosa. Du är bäst!

2009-12-23 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0