cause it's you and me.

Kom just hem från uppsala, det var trevligt att vara där.
Igår när jag kom dit så mötte isabell mig vid tåget och så gick vi runt i stan. Satt på varma gubbens kön (ja det är där han är som varmast) (men detta blev lite äckligt ett tag när jag kom på att han är full av bakterier.)  och så gick vi runt lite i "uppsala city". Asså det är riktigt mysigt där, när man inte är i ghettona. Lär ju flytta dit nån gång.
Sen drog vi hem till isabell och hennes familj hade utökat till typ åtta, så det blev mycket tacos i omlopp. Sweeet.
Efter det gick vi ner till kyrkan där det va flumgrupp.
Vi kom hem lite efter tolv, och kollade lite på tv (läs somnade i soffan) bredvid oliver. Isabell väckte mig kvart över ett och jag fixade mig sen däckade i hennes säng.

http://4.bp.blogspot.com/_svpt4QeKE4g/RkzIUyEKWII/AAAAAAAAAOk/xX5r88ZgusM/s320/PICT0006.JPG
varma gubben bredvid fyrisån.

Jag har aaasmycket att göra, inte pluggat ett skit i princip på lovet. Men nu ska jag göra en diktanalys, sen skriva en dikt, efter det läsa i fysikboken. Om nu detta går i kraft.

Kramkram

Juste, gårdagens chock: En väldig massa "shit", här haglar dubbelmoralen och me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0