en sorts telefonförsäljare

Precis när jag skulle gå ut genom dörren ringde telefonen och pappa svarade. Var lite nyfiken så jag stannade lite. Visade sig vara agneta (min [EX!]-ridlärare). Hon ville typ värva mig till dressyrspecialen :p De är så desperata att de ringer en och försöker pracka på en <3 haha. Nejmen det vore faktiskt ett lyft, men vi får se hur det blir. Byter ju ridgrupp på tisdag, och så är det ju ganska mkt annars med, men jag ska förhandla med pappsen vid middagsbordet. Jag vet inte hur sugen jag är själv, det vore såklart bäst att utvecklas liksom, men kanske att jag rider varannan vecka i den gruppen då.

Just nu lyssnar jag på P!ATD och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta så jag kan dra till linda och va lite social. Madagaskar 2 var bra, men när vi skulle claima våra biljetter sa hon "ni vet väl att det är 'alla talar svenska!!'?" Suuuck... Men den var inte kräkvärd för det. Kul att spendera lite qualitytime med emma på hennes födelsedag också. :)

IIII AIM TO BEEE YOUR EEYES TROPHY BOYS TROPHY WIHIHIHIIIVES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0