It's unmistaaakable!!!

tjaaoo!
känns aaasbra att jag nästan aldrig sitter vid datorn längre! :D eller a, jag sitter iaf inte ens varje dag !! :):)<33
Som amanda sa så gick uppsatsdelen bra idag på nationella. Jag skrev en debattartikel om nån himla kommun som skulle ändra skoltiderna till 11-18. Lite märkligt men kul! Hoppas bara det var tillräckligt, skrev bara 2,65 sidor haha. Isabell hade tydligen skrivit 16 sidor om EN NATT. Boy, she's got a lot to tell. Närå asså det känns ju bra ändå :)
Jag, Linnéa och Amanda stannade kvar efter skolan (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)!!!! Jag o Linnéa stannade t o m i en timme. Heeelt sjukt. Men nu har vi lite koll på världens bästa bro och vi kommer läättttt få mvg.tss


Kommentarer
Postat av: fanny

jag vet, men jag fattar inte hur vissa kan ha svårt att skilja på det

2009-02-06 @ 14:34:56
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0