Long time since

eller a jag uppdaterade väl igår eller i förrgår.
hanyways

Idag då så är det FREDAG, det innebär hurra för många, och även för mig.
Släpar mig i princip till skolan idag. Måste lämna in tekniken och redovisa ett engelskasteg, så kanske bara louise dödar mig lite. Ja, nu tänker ni kanske "Shit varför säger hon louise och inte l.o.b.o", och det är för att jag inte gillar louise längre.
Så.
Nejmen ärligt talat så är det faktiskt bättre, jag mår helt ok. Bara lite hostig osv osv.
Idag är väl christian i skolan om inte han fortfarande har influensan. Fy och bu. Vill inte träffa honom... hans fel att han slutar. Gillar inte honom längre. Det var iof ett tag sen jag började inte göra det, så men a.

Btw!!! Jag har skaffat mig en reserv !!! ^^ fast jag kanske har sagt det.. Nej jag vet inte. Hur som helst !!!
En reserv som i att ifall jag blir heeelt desperat så ska jag ta den här killen. Han vet ju inte om något, som vissa trodde. Givetvis säger jag inte vem det är, eftersom det är en i skolan vilket jag råkade läcka till amanda igår. jeeez.

Näe nu ska jag börja samla ihop mig så ajg inte kommer alldeles för sent. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0