Min helg

I fredags kväll var jag hemma hos Daniela med Malin och Cecilia. Det var en as chill kväll med mycket prat och grejer. Vi sov över där och tanken var att vi skulle sova i hennes systers rum. Men eftersom att Danni har katt och jag är allergisk så fick jag en allergichock och sov i skönt i tre och en halv timma i Dannis rum istället. Hehe. Jag gick upp vid halv tio och åkte iväg till optikern i jakobsberg. Där fick jag reda på att jag inte har så himla bra syn som jag trott. Jag är långsynt (= jag ser dåligt på nära håll/anstränger ögonen för mycket) Så det blir läsglasögon för min del. Måste också ha på glasögonen när jag sitter vid datorn. Prövade några bågar när jag var där och jag ser FÖRJÄVLIG ut i alla modeller. Aja, hittade två som hon i affären och pappa tyckte satt jättebra. Så jag får väll se om det blir dom. Sen i går eftermiddag åkte jag och Danni till stan. Både hon och jag hittade lite grejer innan vi åkte hem igen. Här hemma lagade jag middag till familjen och somnade dödstrött klockan nio i min säng. Vaknade kvart i tio i dag vilket betyder att jag sovit i över tolv timmar, men jag är fortfarande trött. Idag måste jag plugga annars kommer jag gå ut med ig i alla ämnen.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0