Mr Maker

Oj oj mycket har hänt sen jag senast skrev (i måndags) Därför tänkte jag uppdatera er lite om mitt liv, även fast jag vet att inte så många bryr sig. Men i alla fall. I tisdags beställde jag två par läsglasögon med pappa efter skolan. Jag hade verkligen jättesvårt att bestämma mig, men tillslut blev det två par svarta i två olika märken. De var båda supersköna, men jag ser ut som världens idiot i glasögon. Men vem vet, kanske vänjer jag mig om några år. Haha. Igår så var jag i skolan på dagen, as usual. På eftermiddagen var vi som inte nått våra mål (därbland jag..) tvugna att plugga matematik i två timmar under lärarövervaknikg. Tiden gick segt, men jag hann redovisa ett steg och fick en massa beröm av min lärare. Det kändes hur bra som helst, jag som inte är bra alls på matte! Jag kan kanske trots allt nå VG den här terminen. Ja, och igår började ju även Grey's Anatomy på femman. Och därmed började min och julias chattkonversation över sms vi har en gång i veckan mellan klockan 21.00 och 22.00. Love it. Däremot hatar jag att Grey's är så jäkla komplicerat och förvirrande. Och idag, torsdag, har jag fått "mycket" gjort i skolan. Jag redovisade min matdagbok (mvg baby!) och skrev en himla massa om stockholm på spanska. Efter skolan åkte jag, mamma och jakob till outeleten för att leta efter täckbrallor och vantar. Vi hittade ingenting, så vi får leta mer på lördag. Bra framförhållning, vi åker ju på söndag morgon. Allt från mig, nu ska jag duscha. Puss på den som orkade läsa allt!



Bjuder på en låt med världens bästa sångare, Luke Pritchard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0