Nationella

Okej nu är första delen (av typ en miljon delar) avklarad när det gäller nationella proven. Imorse klockan nio började Svenska A vilket är läsförståelseuppgiften och det gick bra. Jag hann svara på alla frågor, men när jag skulle göra den sista frågan hade jag två minuter och svaret blev inte så bra som jag vet att jag kan. Svenska är trots allt mitt starka ämne. Aja, innan provet ens var slut så började människor (eller rättaresagt en människa) snacka för att hon var klar. Så sjukt respektlöst, om någon skulle börjat snacka och hon inte skulle varit klar skulle hon bli galen. Jag blir så himla irriterad på sånt. På torsdag är det dags igen, då är det Svenska C. Uppsatsen. Ser inte fram emot att skriva i två timmar och fyrtio minuter. Får ladda upp med mat och sömn typ.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0