said i never did you wrong, but i never did you right

Ja, då var allt över då. För en månad ungefär. Snackar om gymnasieångest osv. :) lämnade in ansökan idag, halvt motvilligt.. men näe, det är skönt att ha det överstökat!
Idag har jag inte pluggat nånting, det var skönt. men det känns som att allt fler dagar blir såhär. Pluggar inte ens varannan dag.. Skärp mig nu julia.
Appropå JULIA. Min namnsdag idag, gratta.
P g a att jag bor hos min snåla (men oftast snälla :p just in case he reads my blog) farsa så blir det ingen namnsdagstårta i år, och det suger allt möjligt. Men jag ska nog dra upp till centrum och köpa ett glasspaket att njuta av i ensamhet.
Har nån några tips på hur man ska komma igång med allt skit? nej, det är klart ni inte har.
Pussohej!
and you JERK it out.

Kommentarer
Postat av: fanny

grattis :D

2009-02-16 @ 17:02:14
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0