Torsdag

Igår i skolan var det en hektiskt dag. Det började med att vi fick reda på att vi hade nationella prov i svenska på morgonen, muntliga delen. Det gick super! Därefter så redovisade jag svenska och sen hade vi engelska prov. Efter skolan tog jag gardasilsprutan och oh my god vad ont det gjorde! Sjuksystern som tog sprutan på mig berättade hela tiden för mig vad hon gjorde och plötsligt stack hon in nålen i min arm. Det gjorde inte så värst ont, så jag trodde inte att det skulle bli så farligt. Men sen började hon spruta in vaccinet och gosh det gjorde ont. Hela min arm krampade, rummet snurrade, jag hyperventilerade .. Ja, det var hemskt. Men jag överlevde. Sen åkte jag hem till Malin och bakade med henne och Daniela. Och idag då har jag bara vart i skolan. Förlåt för extremt ointressanta inlägg, men jag har sjukt mycket att göra. Måste bli klar med en teknikrapport som ska vara inne i morgon, så hejdå :*

Kommentarer
Postat av: Elin

NU har jag hittat hit... lite efter som vanligt antar jag.



Du är ju bra på peptalk Amanda, nu oroar jag mig inte alls för sprutan x)

2009-02-12 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0