090131

Idag har jag varit med Daniela. Vi skulle göra nått "annorlunda" (bygga snögrotta, dricka varmchoklad ute i snön med termobyxor, spela in en film, åka plastpåse nedför ett berg, hoppa från hennes balkong och se vad som händer - ja you name it) men det slutade med att vi åkte till stan för att gå på panduro hobby. Vi tänkte köpa pysselgrejer och pyssla med men affären hade stängt! Haha fail på hög nivå. Vi gick istället runt i stan, jag köpte en tröja och vi åt middag på burger king. Snart ska jag nog träffa Cecilia och Danni, eller ja dom får komma hit och hämta mig om vi ska träffas. Jag vågar nämligen inte gå till kallhäll själv i mörkret. Puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0