Äntligen fredag

Idag så var det värsta incidencen på skolan! Jag och mina kompisar satt på tredje våningen och plötsligt så kom Christian (biträdande skolchef, handledare osv) in till vårt rum och sa "Gå till erat klassrum. Det är krisbg" Alla på skolan blev ju helt panikartade och det gick rykten om allt möjligt. Några sa att en elev på skolan hade blivit misshandlad, andra sa att det var en våldtäktsman utanför skolan. Ja, rykten alltså. När vi kom till vårt klassrum så berättade min lärare Johannes att någon slagit sönder hela bakrutan på vår bildlärare Hans bil. Tycker jättesynd om honom .. I alla fall var vi instängda i vårt klassrum i över en timma och en kvart. Min klass är ju som ett dagis så efter att vi städat och skrivit veckoutvärdering så lekte vi lekar. Vi lekte viskleken (askul! haha) och sen så gjorde vi en slags saga. Det var faktiskt roligt, och vi går i nian. Hehe. Efter skolan så åkte jag, Malin och Daniela hem till Cecilia där vi satt bänkade framför alla möjliga tv-program hela eftermiddagen. Prat och en massor med mat blev det också. Mysig eftermiddag.

Nu är det äntligen helg. Hur skönt som helst.
Puss

Kommentarer
Postat av: cess

vi trodde att antingen hade Dejan dött på sin semester, eller så hade bussarna med sexorna från falun krockat och alla dom hade dött...

2009-01-17 @ 10:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0