bara för att

Hej hej!
idag har det inte hänt så mkt,
om jag ska skriva nåt intressant så blire nog... hmmm...
Jajuste, mina två äldsta systrar ska flytta till lund och paris den här veckan. Så just nu blire rätt mycket tjat o gnat o kärlek.
Anderses har köpt en hamster. Aaaaaaaaskul! Fast ullis vill tydligen att den ska heta Zero. Hoppas malin lyckas övertala henne. Jag hoppas på Edwoin, bernard eller edward.
Smell ya later

http://www.petpress.com/wp-content/uploads/image/2007/07/cute-hamster.jpg

ååh... jag saknar nästan att ha djur.. Skulle nog inte banga på att stina kom tillbaka i yngre skepnad (stina är fannys gamla hamster), eller om Amfibiens Jack Pott För Gott (våran valp vi hade innan det spårade ur) fortfarande skulle bo här.. Åh :(

http://www.dog-obedience-training-review.com/images/Labrador-Retriever-Puppies.jpg
jack pott såg väl ut nånting såhär..
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0