Barn med anorexia

Ser på ett hemskt program på fyran. En dokumentär från London som handlar om barn/ungdomar med anorexia. Detta förbannade samhälle som har sönder barn. Men det är sjukt bra att de visar såna här program, så man ska avskräckas.
Men nu känns det hemskt att tänka på figuren efter "för mycket julskinka". Så synd om barnen. Gah.
Men men, jag åt faktiskt typ ingen julskinka i julas. Seriöst, typ sammanlagt tre, fyra skivor. Ingen hos pappa, ingen hos mamma, eller jo en slice, men så åt jag typ nån hos anderses på julafton. Men aa..
Nej det ska bli så otroligt sköönt med vår och långa sjuka joggingrundor och svett, tårar, blod och kondition. Mmmm can't wait!

Säger godnatt för idag. Imorgon börjar jag tre tror jag. Hehe, nice nice. Slutar asså halv fyra. Thing is att jag har bara utveckligssamtal imorgon. Resten av dagen ska jag dampläsa Goodnight mr Tom.

Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0