Caught in the middle

Heej!
Tänkte uppdatera lite rå.
Okej fick ett mms av josse igår, en vidrig bild på en blå typ ansiktsliknande ring/plupp? Hmm det visade sig iaf vara MÖGEL FRÅN VÅRAT SKÅP I STALLET, jajjemensan sjuukt mysigt hur som helst !!!! Sanering av stallskåpet innan ridningen idag blev det alltså. Nu har jag o josse blivit helt maniska och pedantiska och överhygieniska kring skåpet så incidenten som såklart JAG ställt till med (åh som ALLTID, JAG alltså!!..), lär inte upprepas. Tss >D

Har kommit på varför gylfen alltid åker ner på cheapm-jeans, och det är såklart för de tillverkar egna döskalledragkedjor och anävnder alltså inte YKK's asskicking gylfar. Semst.

Mamma: Julia, jag hängde din gula jumper(ett ord som mamma använder stört mkt, vet inte ens vad det är, knappt) på din stol för den är inte riktigt torr!
Jag: Eh? Jag har ingen gul "jumper"????
Mamma: Hahahha du har det nu i alla fall (;

Det är också ett livstidsprojekt att lära mamma använda skype.
Men hon är riktigt bitig på att skriva meddelanden. "Vart är N......" Jag pekar. Mamma flaxar och ryter "RÖR MIG INTE, BORT!!" Hmm skype är inte bra för nån av oss..

ppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0