Comptine d'un autre été L'après midi

Hej hej på alla
Har nu lärt mig.. hmm a en bit faktiskt, av "Comptine d'un autre été L'après midi", also known as låten "piano" eller "Life is a song", ur "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain", hehe dvs amelie från montmartre.



Det mesta är rätt lätt, förutom att jag har ungefär världens sämsta koordinationen/simultanförmåga, och det gör det hela sjukt svårt. Men men, jag är stolt över mig själv eftersom jag bara har övat på den i en timma kanske. Vänsterhanden sitter, och en del av högern. Just need to add one and two.
Nu ska jag in till skolan med pappa och ha utvecklingssamtal.... pappa skäm inte ut mig nu...
Puss

Kommentarer
Postat av: julia

åh, den där kan jag också!

himla rolig att spela.

2009-01-09 @ 00:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0