"Farligt att sitta på den här .. "

Sitter vid lindas dator på en livsfarlig stol.
Hursomhelst.

Det skönt att vi går mot ljusare tider.. Även om det var ett dag sen. Ser faktiskt fortfarande att himlen är lite gyllene där borta. jaja, tänkte iaf ba blogga lite eftersom jag ligger efter en del! Idag ska jag fira min födelsedag hos papa! Fett me sent. :) :) Är rätt pepp på att jag ska skaffa den där mobilen i alla fall =) 
Förresten så är coldplay helt uppbokat haha sjukt. Lite halvdrygt att jag inte ska gå, men ändå. Jag gillar ju inte viva la vida or death and his friends, eller vad nu deras album heter. Men när westlife kommer till sverige (asså kan dom komma snart?!) så ska jag stå allra längst fram med amanda och gråta ihjäl mig.

OK nu ska jag kila o va lite social
puss

ps jag o linda va ju på biblioteket! haha it hasn't changed a bit! Lånade amelie från montmartre på film (hahahhaha cess), en liten spansk easy-read bok haha !!, Martha av Doris lessing och good night mr tom på engelska :) :) :) :) Nu blir det läsa av!

förresten hittade jag en bild där man ser mig hahaha. det var väl typ fem i tolv och den är så sjukt ful och jag dog när jag såg den.

hahaha jag är här i hörnet. euw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0