Heja Carl Jan!!

Åhh jag hejar på carl jan......NOT! Tji fick jag. Morgan är min klara favorit. Och såklart Daniel da silva. Grr.
Lite skadeglädje får man lov att känna gentemot IL aka BB, eftersom hon var sjukt kaxig innan och så gick det sämst, hahahahhahahhhhhhhhhhhh.

Josefina ringde mitt i let's dance också! Hennes "lilla vind" i paris var tydligen en tvåa med ett gulligt handfat och med fönster som vätter mot eiffel, och hon var tydligen välkommen att ha besök. I'm on my way !!!!!

Nu ska jag pula vidare. Imorgon blir det gymma med linnéa, välbehövt!
Pussokram!

ps, jag hoppas amanda får glasögon ds

Kommentarer
Postat av: amanda

ps, jag hoppas att jag aldrig i mitt liv kommer få glasögon, ds

2009-01-09 @ 22:43:35
URL: http://amjuhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0