helghelghelghelg

Yeey!
Denna helghelghelghelg kommer spenderas på följande sätt:
-HANDBOLLSVM MED FAVORITMÄNNEN IKVÄLL PÅ FYRAN OOHH MYY GOOODNESS<3333333 (fast sämst att alla från bengan boys nu är utbytta. Sär)
-sjuuuuuuuuuuukt mkt plugg (hehe elleeeer??)
-inte ett dugg motionerande och grönsaksätande

Måste bara tillägga vad våran klass trodde hade hänt igår i skolan :p Antingen att en sexa hade hoppat från fönstret och dött eller att det hade varit misshandel

haha vet ni,
igår, så visade jag river flows in you för pappa, och lite senare han ba: ....... julia, du får skriva upp vad den där låten heter, .. så jag kan skaffa noter.... jag ba: men sär måste du tvinga mig att lära mig noter nu alltså? han ba: nej, jag vill spela den.. den var lite kul.
haha söööt det är ju svårt för farsan att erkänna att något som jag visat honom är rätt fint. Ska tvinga honom köpa noter till the promise också <333

det snurrar i min skalle

(btw är mitt spotify heelt irrriterande cepe, för tio sekunder ibörjan av varje låt typ spolas förbi, någon som känner igen?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0