Hold on before it's too late

Jahapp, idag är vi lediga då :) Skönt skönt.
Jag ska plugga äckligt mycket SO, ska få mvg på den här kursen, och då gäller det imorgon! Major test.

Ikväll är det vår sista match i VM, vi möter Serbien. Gör upp om sjundeplatsen. Sjunde. Ja, juste. SJUNDEPLATSEN. Gah, lite tråkigt är det såklart. Men vi får ta hänsyn till alla oturligheter som drabbat oss, såsom marcus ryggskada, karlssons arm, (men varför har inte jernemyr varit med nåt förutom lite förra matchen? jättedåligt ju..) och för många onödiga utvisningar och TVÅ RÖDA KORT!?:O De odugliga domarna (främst de tyska, och rumänska osv osv osv osv !!!!) och filmande motståndare (förbannade ungrare), och så är ju typ merparten av laget nästan sprillans nya. Ge det nått år så är vi nog på topp igen. Synd att marcus ahlm inte är med kommande år heller. Får se hur många som faktiskt hänger kvar. Vi måste arbeta mycket på lagandan och samarbetet. Man kommer inte så hemskt långt på enstaka talanger som kör själva. Det är inte hållbart i längden, så vi måste svetsa oss samman lite mer. Jag känner mig mycket glad över att målvakterna är väldigt unga fast de redan är sjukt bra. Tänker mest på Palicka, som var absolut säkrast sina matcher! Sandström var inte heller dålig!! Han är dock fem år äldre än Palicka. Jag är väldigt tacksam för alla härligt heta stunder som ni underbara män bjudit på. Ägnar också ett tack till kommentatorerna som ständigt förgyller matcherna med störtsköna ord och tankar om spelarna. Dubbelhakan har förstört många stunder också.

Men nu ska jag inte klaga så mycket. Vi har varit väldigt duktiga, och oftast spelat sjukt bra handboll. Dessa stunder vill vi hylla.
http://nyheter24.se/multimedia/dynamic/00058/Jonas_Larholm_58558w.jpghttp://nyheter24.se/multimedia/dynamic/00058/Sj_strand_58557w.jpg
http://nyheter24.se/multimedia/dynamic/00058/Jan_Lennartsson_58577w.jpghttp://nyheter24.se/multimedia/dynamic/00058/Dalobor_Doder_58553w.jpg
Vi laddar inför kvällens match som börjar 17:30, med studio 17:00. Som alltid, på Tv4. Missa inte.
Och missa heller inte VM 2011 som Sverige är värdland för. Tyvärr kommer våra gruppmatcher spelas i Göteborg och endast en semifinalmatch spelas i Stockholm. Finalen spelas i Malmö.
Riktigt drygt, eftersom jag och malin svor på att se sveriges alla matcher. Jaja, får väl antingen spara vartenda öre jag kommer åt, till tågbiljetter och sådant. Eller också tar jag de pengarna och köper en bioduk eller en större TV och skönare fåtölj och gör mig bekväm hemma.
http://nyheter24.se/multimedia/dynamic/00058/Dalobor_Doder_2_58556w.jpg
VM i kroatien kan fortsätta.                                       foton: anders wiklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0